środa, 24 maja 2017

Wybielająca pasta do zębów firmy Organic People

Past do zębów, jeszcze nie omawiałam. Pasta do zębów z Organic People jakiś czas temu została zakupiona przez moją mamę.


Od producenta:
Certyfikowana organiczna pasta do zębów przywraca szkliwu nazębnemu naturalną biel, bezpiecznie usuwa przebarwienia od "koloryzujących" napojów- kawy, herbaty jak  i nikotyny. Delikatnie poleruje powierzchnie zębów, zapobiega powtórnemu pojawieniu się ciemnego nalotu. Na długo odświeża oddech. Pozwala bezpiecznie wybielić zęby w domowych warunkach w 14 dni. W paście znajduje się 99,33 % składników naturalnych  i 37,46 % składników organicznych.

Skład:
Glycerin (organiczna )
Aqua
Silica - tlenek krzemu wzmacnia szkliwo zębów.
Calcium carbonate - węglan wapnia, ma właściwości ścierne dlatego jest stosowany w pastach do zębów.
Xylitol - alkohol cukrowy pozyskiwany z kory brzozowej.
Sodium Coco - Sulfate- detergent i środek odpowiedzialny za pienienie się preparatu. Łagodniejsza wersja SLS, różni się od SLS tym, że ma więcej atomów węgla i jest łagodniejszy dla skóry.
Cocamidopryl betaine - związek organiczny pozyskiwany  z oleju kokosowego. Jest to substancja myjąca, środek powierzchniowo-czynny, surfakant.
Aroma - substancje zapachowe
Mentha piperita leaf extract (organiczny ekstrakt z mięty pieprzowej),
organic mentha pieperita essential flower-leaf-steam oil (organiczny olejek pieprzowy),
undaria pinnatifida extract- ekstrakt z algi undarii
zinc citrate- cytrynian cynku, zapobiega osadzaniu się kamienia nazębnego.
papain - enzym z owoców papaji
menthol - substancje smakowo-zapachowe
xanthan gum - guma ksantowa.
sodium benzoate-konserwant stosowany w kosmetykach, lekach i żywności. Hamuje rozwój grzybów, bezpieczny dla skóry. Przypadki alergii bardzo rzadkie. 
potassium sorbate -  konserwant, hamuje rozwój drobnoustrojów i grzybów. 
sodium citrate - cytrynian sodu, stoosowany w kosmetyce jako środek regulujacy Ph, kompensuje jony metali dzięki czemu zwiększa trwałość kosmetyku.
 Cl 77891- dwutlenek tytanu
 limonene - składnik kompozycji zapachowej.

Skład jest według mnie dobry. W paście nie ma SLS, triclosanu  ani fluoru.

Jakie były moje odczucia podczas stosowania pasty ? Pasta ma miętowy posmak i zdecydowanie odświeża oddech na długo. Producent spełnia swoje obietnice i rzeczywiście zauważyłam znaczące wybielenie zębów, efekt podobny jak po stosowaniu wybielających past aptecznych. Czy produkt więc spełnił moje oczekiwania ? Pastą myłam dłużej niz 14 dni zęby, z miesiąc. Co zauważyłam ? Wzmożoną drażliwość zębów, zęby mnie bolały przy jedzeniu i przy spaniu, rano i wieczorem.
Czy odradzam ? Jeśli będziecie używać tylko 14 dni myślę, że nie powinna zrobić krzywdy. Mój błąd że używałam jej tak długo. Myślę, że można by ją używać na zmianę z inną łagodną pastą.

Pastę mama  kupiła za 16,90, pojemność pasty 100 ml.

9 komentarzy:

  1. Mam bardzo wrażliwe ząbki nawet przy zwykłych pastach, więc myślę, że przy tej czułabym spory dyskomfort :(

    OdpowiedzUsuń
  2. JUz od dawna szukam pasty, ktora skutecznie wybieli zeby, ale ich nie uszkodzi, chetnie sprobuje! Karola Jusin

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama stsouje i jestem bardzo zadowolona. Gdy ją kupowałam, nie wierzyłam, że pasta jest taka dobra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurczę, mocno zachęcacie dziewczyny:)

      Usuń
  4. Nie ma fluoru wiec juz pasta dla mnie, musza ja zakupic przy okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, a jaka cena?

    www.naturalnieandzia.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama kupiła pastę w Lawendowej Mydlarni za 16,90.

      Usuń
  6. Hm..rzadko uzywam.wybielajacych past. Ale ten mietowy posmak i świeży oddech na dlugo to wazny argument.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kosmetyczny Świat Uli , Blogger