wtorek, 4 lipca 2017

Odświeżająca pasta do zębów z żurawiną Ecodenta

Często padają pytania o naturalne pasty do zebów. W łapki wpadła mi pasta z żurawiną marki Ecodenta.


Pasta do zębów na bazie naturalnych składników wzmacnia i pięlęgnuje zęby oraz przeciwdziała powstawaniu kamienia nazębnego.
Ekstrakt żurawinowy ma działanie bakteriobójcze i chroni szkliwo przed powstaniem osadu i kamienia nazębnego. Bioktywny wapń wzmacnia zęby i przeciwdziała powstawaniu mikrourazów. Produkt współtworzony przy współpracy z dentystami.

Pasta do zębów ma pojemność 100 ml, po wyciśnięciu z tubki wydobywa się pasta o różowym kolorze.

Skład: Aqua*, Glycerin*, Hydrated Silica*, Calcium Hydroxyapatite*, Sodium Cocoyl Glutamate*, Cellulose Gum*, Vaccinum Macrocarpon Cranberry Extract*, Aroma, Mentha (mint) oil*, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Sodium Saccharin, Sodium Fluoride, Titanum Dioxide, CI 16255.

* - 98 % ECOCERT or ingredients of natural origin.-
ZAWIERA 1447 ppm fluoru (0.14 % F-)

glycerin - gliceryna roślinna
hydrated silica - uwodniona krzemionka
Calcium Hydroxyapatite - hydroksyapatyt wapnia
Sodium Cocoyl Glutamate -  delikatna substancja myjąca/powierzchniowo czynna pochodzenia naturalnego, aprobowana do stosowania w kosmetykach naturalnych.
Cellulose Gum - guma celulozowa, naturalny zagęszczacz i regulator produktu.
Vaccinum Macrocarpon Cranberry Extract - ekstrakt z owoców żurawiny
Aroma- aromat
Mentha (mint) oil - olejek miętowy
Sodium Benzoate - konserwant stosowany w kosmetykach, lekach i żywności. Hamuje rozwój grzybów, bezpieczny dla skóry. Przypadki alergii bardzo rzadkie.
Potassium Sorbate - konserwant, hamuje rozwój drobnoustrojów i grzybów.
Phenoxyethanol - konserwant, działa drażniaco na skórę, oczy i płuca. Jego zawartość w kosmetyku nie może przekroczyć 1 %. Może występować w kosmetykach naturalnych.
Ethylhexylglycerin - środek konserwujacy pochodzenia naturalnego, humektant.
Sodium Saccharin - sacharynian sodu, substancja słodząca, wzmacnia szkliwo.
Sodium Fluoride - fluorek sodu, zapobiega próchnicy.
Titanum Dioxide - dwutlenek tytanu

Jak widzicie mamy w paście fluorek sodu, jednak jest on w śladowych ilościach. Niestety mamy w skladzie też phenoxethanol.

Jakie są moje odczucia ? Pasta ma delikatny smak i używając jej przez miesiąc zauważyłam delikatne wybielenie zębów. Na minus daję fakt, że niestety słabo doczyszcza zęby i ma w składzie fluor.
Pastę kupicie w cenie około 16zł.





9 komentarzy:

  1. Hmmm...chyba jednak czarna wersja najlepsza;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też szykuję się wpis o naturalnej paście do zębów, bo okazuje się że znalazłam petardę :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam czarną, faktycznie jest dość mocna. Szkoda, że ta zawiera fluor bo od latrazu takich nie używam (i żyję, moje zęby świetnie się mają) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak żyję na świecie prawie 28 lat, tak nie znalazłam jeszcze żadnej pasty, która by mi odpowiadała. A jednak wciąż wracam do sprawdzonego, choć badziewnego wyboru Colgate. Jak to jest? o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agata spróbuj Bania Agafia z brusznicą. Najlepsza pasta jaką miałam :)

      Usuń
  5. A gdzie można kupić taką pastę? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie chciałam ją zamówić. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pasta z żurawiną? Nigdy nie słyszałam o czymś podobnym, zaintrygował mnie ten produkt :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kosmetyczny Świat Uli , Blogger