piątek, 14 lipca 2017

Ukochany krem do rąk z Eco Laboratorie

Chciałam wam pokazać mojego ulubieńca, jeśli chodzi o pielęgnację rąk.


Krem-maska do rąk zawiera ponad 98,5 % składników pochodzenia roślinnego. Wchodzące w skład maski-kremu składniki: organiczny olej awokado, protein kaszmiru, olej pistacjowy, prowitamina B5 odżywiaja, zmiękczają, nawilżają, odmładzają i chronia skóre rąk przed wysuszeniem. Produkt nie zawiera silikonów, parabenów i nie wymaga zmywania.

Skład: Aqua, Organic Persea Americana Oil  (olej avocado), Glycerin, Glyceryl Monostearate, Caprylic/Capric Triglycerides, Hydrolyzed Сashmere Protein (proteiny kaszmiru), Pistacia Oil (olej pistacjowy), Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Xanthan Gum, D-panthenol (prowitamina B5), Perfume, Citric Acid, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol.

Skład bardzo przyjemny. Sam krem ma pojemnośc 100 ml.
Standardowa pojemność kremu to 75 ml, więc jest go troszkę więcej ;)
Krem ma niesamowicie przyjemny zapach owocu awokado. Odkąd o nim usłyszałam i wypróbowałam jest to mój ulubiony krem. Krem - maska bardzo dobrze nawilża dłonie. Nie jest tłusty i nie pozostawia uczucia lepkości. Bardzo dobrze się wchłania i pozostawia ręce gładkie i przyjemne w dotyku. Mam często problem z wysuszeniem rąk i krem- maska bardzo dobrze się u mnie sprawdza.

Na plus zasługuje też cena. Kupiłam go za jedyne 11,90 w Lawendowej Mydlarni. Tym samym możemy obalić mit, że dobre i naturalne kremy są zawsze drogie ;)

16 komentarzy:

  1. Ciekawy ten krem :) Ja ostatnio polubiłam się strasznie z kremem Yope :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyda mi się, na pewno go wypróbuję. Cena również zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena zachęca (malutko jak na taką pojemność), podobnie jak skład - bardzo lubię kosmetyki naturalne :-) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w wolnej chwili do siebie :) http://blondekitsune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak niska cena za taki naturalny krem O takiej pojemności 😃 jednak cuda się zdarzają, poza tymi wszystkimi plusami uwielbiam awokado, więc muszę go mieć 😊😁
    pozdrawiam i zapraszam do mnie 😊
    http://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/2017/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi ciekawie, mam suchą skórę, może się nada.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach na pewno by mi się spodobał!Nie miałam jeszcze nic z tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. podrzucę mężowi, bo z naszej dwójkibto on jest uzależniony od kremy do rąk

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wypróbuję, bo lubimy się z olejkiem avokado - a jestem na etapie szukania idealnego kremu do rąk. Cena faktycznie dobra! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydałby mi się taki produkt, bo ostatnio mam bardzo przesuszone ręce.

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam ten krem i jest boski, właśnie dzisiaj mam nowy wpis o kosmetykach i też go recenzuje - oczywiście pozytywnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście, jak na naturalny kosmetyk bardzo dobra cena :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie te naturalne kosmetyki są naprawdę tańsze tylko trzeba umieć szukac okazji :). Kremik zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze mówiąc - pierwszy raz słyszę tę markę, ale zachęcasz do jej wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam go, świetnie regeneruje suche dłonie no i jaki piękny skład :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny jest! Dłonie po zimie wyglądają po nim bosko. Skład zachwyca i dodatkowo cena adekwatna do jakości ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kosmetyczny Świat Uli , Blogger