piątek, 4 sierpnia 2017

Olej z pestek śliwki z Nature Queen

Dostałam przy współpracy z firma Nature Queen olej z pestek śliwki. Strasznie się ucieszyłam, bo uwielbiam oleje a śliwkowego jeszcze nie miałam okazji spróbować.


Olej z pestek śliwki to zimnotłoczony, całkowicie naturalny i nierafinowany olej o ciemno-żółtej barwie. Posiada charakterystyczny zapach dla dojrzałego owocu, przypominający zapach marcepanu. Mimo, że osobiście fanką marcepanu nie jestem, bardzo przyjemny i naturalny zapach ;) Jest to olej lekki i szybko wchłaniający się. Będzie dobrym wyborem dla skóry tłustej, z uwagi na fakt, iż kwas linolowy obecny w składzie oleju reguluje prace gruczołów łojowych i przyczynia się do zmniejszenia niedoskonałości na twarzy.
Olej linolowy poprawia barierę lipidową naskórka i chroni przed utratą wody, dzięki czemu możemy go również zastosować w przypadku skóry suchej i odwodnionej. Dodatkowo, kwas linolowy ma zdolności wspomagania penetracji składników aktywnych w głab skóry, dlatego możemy nim wzmocnić działanie innych kosmetyków pielęgnacyjnych.
Producent pisze, że do cery suchej olej stosujemy na wilgotną i oczyszczona skórę twarzy. Z kolei do cery tłustej najlepiej go rozcieńczyć  wzbogacając nim kosmetyki pielęgnacyjne.
Olej został zamknięty w ciemnej buteleczce, dzięki czemu jest chroniony przed światłem i nie traci swoich cennych właściwości. Możemy go także zastosować jako zamiennik kremu pod oczy i do pielęgnacji paznokci. W tym celu
wmasowujemy olejek w płytkę paznokcia i skórki.

Jakie były moje odczucia ? Olej jest lekki bardzo dobrze się wchłania. Na mojej problematycznej cerze, szybciej goił wypryski i regulował wydzielanie sebum. Zauważyłam tez jego pozytywny wpływ na skórę pod oczami, była bardziej napięta i nawilżona. Jestem z jego działania bardzo zadowolona :)

Olej możecie kupić w sklepie Nature Queen http://naturequeen.pl/

8 komentarzy:

  1. Mam ten olej, tylko od innego producenta i muszę przyznać, że jest boski! Wchłania się ekspresowo, a twarz jest super miękka i miła

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tej marce. Ja bym go spróbowała wziąć też na włosy. :)
    https://pokazswepiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na sebum i wypryski wypróbowałabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo a ja dla przekory na włosy bym to dała:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pachnie? Oleje naturalne chyba są bezwonne, czy on jest perfumowany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest perfumowany. Niektóre oleje pachna i to nawet średnio przyjemnie np. tamanu ma zapach podobny do vegety a czarnuszka też pachnie dośc specyficznie. Zalezy od oleju ;)

      Usuń

Copyright © 2016 Kosmetyczny Świat Uli , Blogger