poniedziałek, 30 października 2017

Podkład mineralny z Ecolore

Chciałam Wam dzisiaj opowiedzieć o podkładzie mineralnym marki Ecolore, który kupiłam za połowę ceny na targach kosmetyków naturalnych.



Ecolore to polska marka kosmetyków mineralnych. Kosmetyki nie są testowane na zwierzętach. Teoretycznie są ważne przez rok po otwarciu. Praktycznie minerały są ważne bezterminowo.
Ecolore to wysokiej jakości kosmetyki mineralne o bardzo dobrej pojemności, podkład zawiera 10g podkładu.

Zalety:
  • Kosmetyk jest testowany dermatologicznie.
  • Nie zawiera konserwantow, silikonów, parabenów, nanoczasteczek, talku oraz sztucznych substanacji zapachowych.
  • Jest kosmetykiem odpowiednim dla wegan
  • Działanie antybakteryjne
  • Naturalna ochrona przeciwsłoneczna SPF 10
Podkład znajduje się plastikowym pojemniczku i zawiera sitko, wygodne do odpowiedniego dozowania produktu. Sitko jest dodatkowo zabezpieczone folią ochronną. Po zdjęciu folii możemy bez problemu zamknąć sitko - przekręcamy podziałkę, znajdującą się na środku.




Informacje od producenta:
Podkład mineralny SPF 10 Ecolore Velvet Soft Touch charakteryzuje się wysoką wydajnością i prostym składem. Zapewnia nieskazitelne satynowo-matowe wykończenie, nadaje skórze świeży, naturalny i promienny wygląd. Jest odpowiedni dla wszystkich rodzajów skóry, także problematycznych.
Podkład zawiera naturalną ochronę przeciwsłoneczną na poziomie SPF 10. Nie zatyka porów i nie podrażnia skóry. Zapewnia idealne krycie wszystkich niedoskonałości skóry. Pozwala na budowanie stopnia krycia - każda kolejna warstwa nadaje większe krycie. Szeroka gama kolorystyczna pozwoli na dobór idealnego odcienia dla Ciebie.

Jeśli chodzi o rodzaje podkładów to Ecolore ma w swojej ofercie cztery kategorie w zależności od tonacji cery: warm, cool, neutral i olive.
Ja na wcześniejszych targach pomalowana byłam minerałami z Annabelle Minerals, więc poprosiłam mailowo Ecolore o podanie odpowiednika z Annabelle. Odpowiednikiem Golden Fairest z Annabelle będzie Warm 2 w Ecolore. Warm 2 Velvet Soft Touch będzie odpowiedni dla ciepłych, średnio - jasnych karnacji o beżowo-żółtych odcieniach.

Swatch koloru zrobiłam na ręce mamy, gdyż na mojej wtapiał się tak, że nie było go praktycznie widać.

Skład: Mica, Titanium Dioxide, Zinc Oxide, CI 77492, CI 77491, CI 77499.

Mica - nadaje kolor w kosmetyku i blask, dzięki zawartości cząsteczek odbijających światło.
Titanium Dioxide - dwutlenek tytanu, zapewnia ochrone UV.
Zinc Oxide - tlenek cynku, ma działanie antybakteryjne.

Jak widzicie jest to skład prawdziwych minerałów, bez żadnych sztucznych dodatków.

Technika używania podkładu

Nakładamy krem nawilżający na twarz. Czekamy chwilę, aż się wchłonie. Nastepnie wysypujemy troszkę kosmetyku na wieczko. Delikatnie okreżnymi ruchami wcieramy podkład w pędzel. Najlepiej do tego będą się nadawały: pędzel flat top i kabuki. Ja akurat używam do nakładania minerałów mojego ulubionego pędzla, flat top marki Annabelle Minerals. Następnie otrzepujemy nadmiar kosmetyku, stukając o brzeg wieczka. Podkład rozprowadzamy za pomocą ruchów kulistych na twarzy.


Moje odczucia

Wśród odcieni podkładu z Ecolore każda z nas znajdzie coś dla siebie, są odcienie dla bardzo jasnej karnacji, średnio - jasnej, jak i ciemnej karnacji.
Jeśli chodzi o krycie określilabym je jako lekkie. Jak wspomina producent, możemy budować krycie poprzez dokładanie kolejnych warstw  produktu. Ja nakładam 3-4 warstwy kosmetyku.
Podkład bez żadnej bazy pod spodem (nie używam) utrzymuje sie u mnie 4 h potem musze dołożyć kolejne trzy warstwy, gdyż niestety ściera się i widać mi zaczerwienienia spod niego.
Dużą zaleta jego jest to, że nawet jak nałożymy więcej warstw nie tworzy on efektu maski na twarzy.
Nie zatyka porów i nie powoduje powstawania niechcianych niespodzianek na  twarzy. Nie waży się, nie ciastoli. Nie ciemnieje w ciągu dnia i jest bardzo wydajny. Daje na twarzy satynowo-matowe wykończenie i wygląda bardzo naturalnie na twarzy.
Niestety u mnie uwydatnia zmarszczki pod oczami, w przypadku płynnego podkładu nie mialam z tym problemu.

Za 10 g produktu zapłacimy 69,90.  Wydaje sie to wysoką ceną ale zawsze możemy polować na okazje. Na targach kosmetyków naturalnych Ecolore zawsze robi fajne promocje na swoje kosmetyki. Możemy tez kupic próbki 0,25 g za 3,99.

Firma Ecolore ma swoją siedzibę w Krakowie na ulicy Tynieckiej 3 gdzie możemy zakupić ich produkty a takze poprosić o dobór odpowiedniego podkładu.

Możemy go kupic także przez internet na  stronie Ecobelle https://ecobelle.pl/

10 komentarzy:

  1. Chciałam wypróbować minerały, ale jakoś mi nie po drodze :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki ale skusiłaś mnie opisem :) Myślę, że puder idealnie by się u mnie sprawdził.

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej marce. Ale w sumie, dopiero zaczynam przygodę z minerałami, więc wszystko przede mną;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy produkt. Ja co prawda prawie wcale się nie maluję, ale zainteresowałaś mnie nim.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej firmy, ale do minerałów staram sie przekonywać. Nie odpowiada mi to, że tak szybko się ściera, poza domem spędzam o wiele więcej godzin i nie miałabym jak go poprawić :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kocham minerały, miałam do tej pory podkłady mineralne z Annabelle Minerals i właśnie z Ecolore. Oba sprawdzały mi się bardzo dobrze, a stan cery zdecydowanie mi się polepszył.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjrzę się kolorom, może znajdzie się też coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kosmetyczny Świat Uli , Blogger