poniedziałek, 15 stycznia 2018

Łagodzący krem bb z Vianka czy został moim ulubiencem ?

Jakiś czas temu wypróbowałam próbkę kremu bb z Vianka ale był mega pomarańczowy i zdecydowanie mi nie pasował. Jesienią Vianek wypuścił w końcu jaśniejszy, bardziej normalny jak dla mnie odcień, co pozwoliło mi go w końcu przetestować.


Opis producenta

Lekki, wielofunkcyjny krem do pielęgnacji na dzień, zawierający tylko filtry fizyczne (tlenek cynku i dwutlenek tytanu), chroni skórę wrażliwą i podrażnioną przed szkodliwym działaniem promieni UV. Naturalne pigmenty ujednolicają koloryt, korygują drobne niedoskonałości i rozświetlają cerę. Dzięki zawartości składników nawilżających (m.in. ekstrakt z jeżówki purpurowej) i łagodzących (alantoina), krem może być aplikowany samodzielnie lub stanowić świetną bazę pod inne kosmetyki kolorowe.

Skład: Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Vitis Vinifera Seed Oil, Zinc Oxide, Helianthus Annus Seed Oil, Titanium Dioxide, Glycerin, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Glyceryl Stearate, CI 77492, Cetearyl Alcohol, Echinacea Purpurea Root Extract, Stearic Acid, Hydroxystearic Acid, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Xanthan Gum, Phytic Acid, Parfum, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, CI 77491, CI 77499, CI 77007, Citral, Citronellol, Geraniol, Limonene, Linalool.

Caprylic/Capric Triglyceride - substancja pozyskiwana z oleju kokosowego, pełni funkcje emulgatora.
Vitis Vinifera Seed Oil - olej z pestek winogron
Zinc Oxide - tlenek cynku, ma działanie antybakteryjne.
Helianthus Annus Seed Oil - olej z nasion słonecznika
Titanium Dioxide - tlenek tytanu
Sorbitan Stearate - emuglator, składnik umożliwiający powstanie emulsji.
Sucrose Cocoate - bardzo łagodny środek powierzchniowo czynny powstały z kwasów tłuszczowych zawartych w oleju kokosowym i cukru z buraków cukrowych.
Glyceryl Stearate - emulgator, pochodzi z tłoczenia oleju kokosowego i słonecznikowego. Ma za zadanie utrzymanie wilgoci i nawilżenie.
CI 77492 - tlenek żelaza zółty
Cetearyl Alcohol - alkohol tłuszczowy, emulgator, zmiękcza skórę. Bezpieczny w stosowaniu.
Echinacea Purpurea Root Extract - wyciąg z korzenia jeżówki purpurowej, ma działanie wzmacniające i ochronne.
Stearic Acid - kwas stearynowy otrzymywany z naturalnych tłuszczów, olejów i wosków. Stabilizuje emulsje i pełni rolę emulgatora.
Hydroxystearic Acid - emulgator, pochodzenia naturalnego
Tocopheryl Acetate - witamina E
Allantoin - allantoina
Xanthan Gum - guma ksantowa, zagęszczacz
Phytic Acid - kwas fitowy, konserwant dopuszczony do stosowania w kosmetykach naturalnych.
Benzyl Alcohol - naturalny konserwant
Dehydroacetic Acid - kwas dehydrooctowy. Pełni rolę konserwantu. Zabezpiecza kosmetyk przed rozwojem bakterii. Dopuszczony do stosowania w kosmetykach naturalnych.
CI 77491 - czerwony mineralny pigment
CI 77499 - czarny mineralny pigment
CI 77007 - niebieski mineralny pigment
Citral, Citronellol, Geraniol, Limonene, Linalool - składniki kompozycji zapachowej

Moja opinia

Łagodzący krem bb z Vianka SPF 15 z ekstraktem z jeżówki, znajduje się w wygodnym opakowaniu wyposażonym w pompkę. Jest to higieniczne i pozwala nam wybrać tyle produktu ile potrzebujemy.
Zapach kremu jest bardzo delikatny i przyjemny.
Jeśli chodzi o krycie, jest to delikatnie kryjący i wyrównujący koloryt krem. U mnie sprawdza się bardzo dobrze pod minerały. Po nałożeniu na twarz, jest troche tłusty i twarz mi się świeci ale nakładam później minerały, które sprawiają, że twarz jest bardziej matowa. Pomimo trochę tłustej konsystencji i zawartości olejów w składzie, nie zapchał mnie i nie spowodował pogorszenia cery.
Jednak właśnie z powodu konsystencji polecałabym go bardziej jako krem na zimę. Myślę, że na lato będzie za ciężki dla mnie.

Są dwie wersje kremu jaśniejsza i ciemniejsza. Proponuje przed zakupem wziąć próbki albo sprawdzić na testerze, która wersja będzie dla was odpowiednia.

Ja kupiłam go w krakowskim Pigmencie za 30zl z hakiem, co jest bardzo przystępna ceną.

3 komentarze:

  1. Podoba mi sie sklad, ale nie za bardzo przepadam jednak za kremami BB ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie, ale trochę boję się tego koloru. Jak spotkam stacjonarnie tester to chętnie sprawdzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wczoraj zamówiłam go w aptece melissa, za niecałe 25 zł :) mam nadzieję, że odcień będzie pasował

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kosmetyczny Świat Uli , Blogger