wtorek, 26 czerwca 2018

Rewitalizujaca maseczka-peeling do twarzy z Vianka

Z naturalnymi peelingami do twarzy średnio się do tej pory lubiłam. Na targach kosmetyków naturalnych Ekocuda kupiłam sobie rewitalizująca maseczkę - peeling do twarzy z mielonymi pestkami malin i owocami truskawek z polskiej firmy Vianek.



Od producenta:


Wyjątkowe połączenie delikatnego peelingu w postaci drobno zmielonych pestek malin i odżywczej maseczki. Drobinki delikatnie ścierają wierzchnie warstwy naskórka, wygładzają i ujednolicają koloryt. Bogata formuła maseczki, bazująca na oleju lnianym, w połączeniu z olejami z pestek malin i truskawek oraz maseł shea i awokado, zapewnia prawdziwy koktajl składników nawilżających i uelastyczniających. Po zastosowaniu pozostawia na skórze uczucie aksamitnej miękkości i gładkości, przywracając jej blask i zdrowy, młody wygląd.

Sposób użycia:
Niewielką ilość maseczki nanieś na lekko wilgotną skórę i masuj kolistymi ruchami około 2-3 minuty, a następnie pozostaw na na dalsze 10 minut. Zmyj maseczkę dokładnie ciepłą wodą.

Inci: Linum Usitassimum Seed Oil, Rubus Idaeus Seed, Glyceryl Stearate, Glyceryl Laurate, Butyrospermum Parkii Butter, Persea Gratissima Butter, Rubus Idaeus Seed Oil, Fragaria Ananassa (Strawberry) Seed Oil, Simmondsia Chinesis Seed Oil, Lecithin, Tocopherol Acetate, Fragaria Virginiana Fruit Extract, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Parfum.

Linum Usitassimum Seed Oil - olej z nasion lnu, działanie peelingujące
Rubus Idaeus Seed - olej z pestek malin
Glyceryl Stearate - emulgator, pochodzi z tłoczenia oleju kokosowego i słonecznikowego. Ma za zadanie utrzymanie wilgoci i nawilżenie.
Glyceryl Laurate - monogliceryd kwasu laurynowego, wygładza, zmiękcza, nawilża skórę i włosy.
Butyrospermum Parkii Butter - masło shea
Persea Gratissima Butter - masło awokado
Rubus Idaeus Seed Oil - olej z nasion maliny
Fragaria Ananassa (Strawberry) Seed Oil - olej z nasion truskawki
Simmondsia Chinesis Seed Oil - olej jojoba
Lecithin - lecytyna, naturalny emulgator emulsji typu O/W oraz zagęstnik. Ma właściwości odżywcze, zmiękczające, uzupełnia w lipidy spoiwo międzykomórkowe, także w formie liposomów. Ułatwia wchłanianie substancji aktywnych.
Tocopherol Acetate - witamina E
Fragaria Virginiana Fruit Extract - ekstrakt z owoców truskawek
Benzyl Alcohol - naturalny konserwant
Dehydroacetic Acid - kwas dehydrooctowy. Pełni rolę konserwantu. Zabezpiecza kosmetyk przed rozwojem bakterii. Dopuszczony do stosowania w kosmetykach naturalnych.

Moim zdaniem

Rewitalizująca maseczka-peeling z Vianka znajduje się w tubie o pojemności 75 ml, z zamknięciem na klik, która pozwala na łatwe i bezproblemowe wydobycie produktu z tubki.
Myślę, że fajnym pomysłem jest połączenie maseczki i peelingu, co pozwala nam zaoszczędzić trochę czasu podczas pielęgnacji.
Za działanie peelingujące odpowiadają drobno zmielone pestki malin. Drobinki są dość duże i wyczuwalne. Konsystencja produktu jest oleista ale bez problemu sie ją aplikuje na twarz. Ja nakładam peeling - maseczkę na twarz i masuje przez minutę a następnie zostawiam jako maseczkę na 10 minut. Mimo wyraźnie wyczuwalnych drobinek, peeling nie podrażnił mojej skóry twarzy, która jest dość wrażliwa. Po nałożeniu na twarz peelingu-maseczki, na twarzy widać pomarańczowy kolor. Po zmyciu z twarzy, skóra jest nawilżona i przyjemna w dotyku. Peeling stosuje raz w tygodniu.

Rewitalizującą maseczkę - peeling z Vianka kupicie np na stronie producenta w cenie 21,99.
https://vianek.pl/produkt/rewitalizujaca-maseczka-peeling-do-twarzy/














4 komentarze:

  1. Jestem ciekawa czy te ziarenka malin dobrze by sie sprawdzily u mnie. Ciekawy jest ten peeling a Vianek bardzo kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten kosmetyk i byłam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej serii mam płyn micelarny i bardzo go sobie chwalę. Peeling również prezentuje się ciekawie, choć nie wiem czy dla mojej wrażliwej skóry drobinki peelingujące nie będą zbyt ostre :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam maseczkę-peeling z serii odżywczej i mi się spodobał. Ten też mnie ciekawi i pewnie dam mu szansę;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kosmetyczny Świat Uli , Blogger