czwartek, 25 maja 2017

Konkurs dla fanów Soap Szopa

Z okazji zbliżających się moich urodzin, postanowiłam zorganizować konkurs na moim blogu. Do wygrania  3 super fajne kule do kapieli marki Soap Szop.



Aby wziąć udział w konkusie należy:

1. Polubić mój fanpage na fb. https://www.facebook.com/Kosmetyczny-%C5%9Awiat-Uli-747651325414995/
2. Być publicznym obserwatorem mojego bloga.
3. Polubić fanpage Soap Szopa.  https://www.facebook.com/soapszop/?fref=ts
4. Odpowiedzieć na pytanie: Jaki jest wasz ulubiony kosmetyk do kąpieli ?


Regulamin
1. Konkurs trwa od 25 maja  do 10 czerwca.
2. Ja jestem organizatorką konkursu a sponsorem jest Soap Szop.
3. Zgłoszenia proszę  podawać w formie komentarza pod postem.
4. Uczestnikami konkursu mogą być tylko osoby mieszkające na terenie Polski.
5. Z wszystkich wypowiedzi wybiorę trzy najciekawsze.
6. Wyniki podam w terminie 7 dni od zakończenia konkursu.
7. Zwycięzcę proszę o podanie swojego e -maila aby ustalić wysyłkę.

Zwycięzcami są 3 osoby: Jasmine Vise, Cassandra de Lune I ostatnia osoba, za forme wierszowa odpowiedzi wygrywa pluukasiewicz. Proszę zwyciezców o podanie swoich maili.

Serdecznie gratuluje zwyciezcom: Weronika Oszajca, Bernadetta Bomba i Patrycja Łukasiewicz. Miłego testowania :)


21 komentarzy:

  1. Takie cudowne pytanie z rana! :) Moim ulubionym kosmetykiem do kąpieli są sole. Nie mam ulubionej marki, z każdymi zakupami korci mnie do czegoś nowego. Kąpiele w solach pomagają mo zrelaksować się po pracy przy komputerze i po treningach. Raz w tygodniu takie mini spa, gdzieś ze świeczuszką w tle i mam energię na resztę tygodnia! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie jakbyś dodała linki, które przekierowują na Fb do tych fanpagy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio krem do mycia Eveline:) nie muszę się kremowac po wyjściu spod prysznica:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam okazji wypróbować tych kuleczek. Świetny pomysł na konkurs. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ulubiony kosmetyk do kąpieli?? Wszystko co powala pięknym zapachem ha ha ;) Sole ,kule,olejki eteryczne,kapsułki itp :)).

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkim życzę powodzenia :-)
    http://rozkminyprostejbaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam olejki do kąpieli pachnące naturą:ziołami i kwiatami. Napełniają one łazienkę wspaniałym aromatem, pomagają się odprężyć, zapomnieć o problemach, ułatwiają zasypianie a przy okazji wzmacniają i oczyszczają skórę. Kąpiele z lawendą, tymiankiem, rozmarynem, melisą, dziurawcem, miętą, rumiankiem, szałwią, nagietkiem...wybór jest przeogromny a doznania jeszcze większe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasmine Vise czekam na kontakt I podanie swojego maila aby ustalić wysyłkę.

      Usuń
  9. Obserwuję i lubię jako Ola S. ;)
    Jaki jest mój ulubiony kosmetyk do kąpieli? Sole! Takie zmieniające kolor i intensywnie, naturalnie pachnące, najlepiej owocowo. A jak jeszcze się pienią, to super, choć nie muszą - dużo bardziej zależy mi na pięknym zapachu, dzięki któremu mogę się odprężyć, a nos relaksować;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako Lady Skywalker, lubię jako Weronika Os...
    Moim ulubionym kosmetykiem używanym w kąpieli zdecydowanie jest różowy płyn kąpielowy. Kiedy kładziesz się w odmętach różowej, ciepłej wody, a wokół Ciebie leży różowa piana... Cóż, nigdy nie wiem czy to jeszcze mój dom, a może już przeniosłam się do krainy jednorożców? Leżąc w tak zapełnionej wannie, bez trudu mogę odpocząć i przenieść wraz z myślami do dowolnej, również jednorożcowej, krainy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Warunki spełnione jako mariola mazur.
    Odpowiedź:
    Bardzo dużą wagę przykładam podczas kąpieli do zapachu. Stąd też sięgam po produkty , które nie tylko pięknie pachną , ale w których zawarte olejki posiadają właściwości uspokajające i odprężające. Coraz częściej sama przygotowuję sobie wywary z ziół , które lądują w mojej wannie i umilają mi ten czas

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako pluukasiewicz.

    Kosmetyku ulubionego ani kuli do kąpieli niemam
    dlatego liczę, że od ciebie ją otrzymam.
    Testować takie produkty uwielbiam
    swą wiedzę ciągle na temat kosmetyków pogłębiam.
    Twój blog mnie tak inspiruje,
    że pisze rymy, a nie czuje.
    Poetką ani pisarką nie będę
    ale fana jakim jestem ja dla ciebie mój blog chyba nigdy nie zdobędzie...



    OdpowiedzUsuń
  13. Łooo, Soap Szop! :D ♥ Poznałam tą markę stosunkowo niedawno, ale śledzę fanpage uważnie i czytam wszystkie śmieszki - ekipa jest świetna! :D
    Ciebie obserwuję na blogu jako Le Bleuet, a fanpage są polubione jako Marika W. :)
    A w odpowiedzi na pytanie: ostatnio pokochałam proszek kąpielowy Caffe Latte Wytwórni Mydła i choć większość życia nie ruszały mnie tego typu produkty to ostatnio wpadłam po uszy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Warunki spełnione jako Natalia Smoleń.
    Moim ulubionym kosmetykiem do kąpieli kosmetyk nietypowy jeśli chodzi o takie użycie - olej kokosowy. Dodany do wody nadaje jej piękny zapach, pozwala się zrelaksować i idealnie nawilża. Sprawia, że kąpiel sprawia ogromną przyjemność, a pozornie zwykłe oczyszczania ciała zamienia się w spa :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kosmetyczny Świat Uli , Blogger