środa, 20 września 2017

Mydełko miodowe z Mydlane Rewolucje

Pisałam już raz posta o mydełkach, niestety go straciłam :(  Także po lekkim zniechęceniu spowodowanym utrata posta, zabieram się od nowa do pisania.

Dostałam do przetestowania piękne mydełka od firmy Mydlane Rewolucje: mydełko miodowe, węglowe i migdałowe. Paczka pięknie zapakowana, przesyłka szybka a właścicielka bezbłędnie doradziła rodzaj mydła do mojej skóry.


 Mydełko miodowe

Mydełko jest przeznaczone do cery suchej i wrażliwej. Ja dostałam mniejszą wersję mydełka i używałam do mycia ręki, gdzie dostałam wysypki.  Po dwóch tygodniach mycia wysypka zeszła mi całkowicie. Mydełko jest bardzo delikatne i świetnie nawilża skórę.

Skład: wosk pszczeli, miód, kozie mleko, masło kakaowe, olej kokosowy, olej rycynowy, oliwa z oliwek, masło shea.

Wosk pszczeli - dzięki zawartości wosku pszczelego kosmetyki nie wysychają i nie powodują zapychania porów. Wosk pszczeli (cera alba) działa natłuszczająco i zapobiega wysychaniu skóry.  Poza pielęgnacją skóry pełni także rolę emulgatora oraz stabilizatora substancji. Posiada właściwości antyalergiczne, dzięki czemu łagodzi uczucie swędzenia przy suchej i wrażliwej skórze.

Miód - składa się z cukrów, takich jak glukoza i fruktoza. Zawiera mikroelementy, takie jak: potas, magnez, fosfor, żelazo, wapń a także witaminy A, B1, B2, B6, B12, C a także kwas foliowy i biotynę.
Bardzo dobrze nawilża skórę i działa łagodząco. Silnie regeneruje skórę, ma działanie antyseptyczne i antybakteryjne. Napina i ujędrnia skórę. Bywa stosowany w pielęgnacji jako naturalny peeling. Zmniejsza cienie pod oczami.

Kozie mleko - ma działanie odmładzające i przeciwzmarszczkowe. Skutecznie nawilża i odżywia skórę.

Masło kakaowe - masło kakaowe wykazuje bardzo dużo biozgodność ze skórą, dzięki czemu może być stosowane przez alergików i przez dzieci. Zapobiega utracie wody przez skórę. Stymuluje produkcję kolagenu i uzupełnia niedobory witamin i pierwiastków. Nawilża, wygładza i regeneruje skórę.

Olej kokosowy - oczyszcza, wzmacnia elastyczność i sprężystość skóry. Spowalnia proces starzenia się skóry i zmniejsza szorstkość naskórka.

Olej rycynowy - oczyszcza i zmiękcza skórę. Regeneruje skórę po poparzeniach słonecznych a także skaleczeniach. Działa antyseptycznie, odżywia skórę twarzy i rozjaśnia przebarwienia.

Oliwa z oliwek - ma silne działanie nawilżające. Polecana do skóry suchej, dojrzałej, podatnej na procesy starzenia. Natłuszcza skórę i chroni ją przed czynnikami zewnętrznymi. Zawiera silne przeciwutleniacze, witaminy A i E, które wspomagają regenerację i odnowę skóry.

Masło shea - nawilża i głęboko regeneruje skórę. Chroni skórę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, takimi jak: wiatr, mróz. Nie uczula, dlatego nadaje się dla dzieci i dla alergików. Łagodzi zmiany alergiczne, przyspiesza proces gojenia się skóry.

Mydełko kupicie w Mydlane Rewolucje https://www.mydlanerewolucje.pl/

16 komentarzy:

  1. Widocznie taki skład mydełka ci służy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba przyznać, że same wspaniałości w tym mydełku! Super, że sprawdziło się na Twoje problemy skórne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mydelka sa swietne, ale raczej bym ich nie kupila :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O sklepie Mydlane Rewolucje nie miałam jeszcze okazji słyszeć, ale mydełka prezentują się świetnie :) Sama stosuję obecnie kilka naturalnych w swojej pielęgnacji, między innymi właśnie węglowe bo jest chyba najpopularniejszym dla cery problematycznej :P


    Zapraszam na koreańskie rozdanie u Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  5. dziwna historia z tą wysypką, hmmmmm... mam nadzieje że dalsze użytkowanie mydełka będzie przyjemnością.
    Skład dobry bardzo ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy dziwna historia, jestem alergikiem więc skłoności do takich rzeczy na ciele mam od dziecka, niestety :( Na szczeście naturalne mydełka pomagają mi okiełznać takie problemy :)

      Usuń
  6. Mleko kozie w kosmetykach bardzo lubię, ale tak mi się skojarzyło z serem kozim, którego wręcz nie przełknę :D Przyznam się ,że nie używam mydełek w takiej formie, ale może kiedyś to się zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio zapomnialam o mydelkach

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie mydełka <3 Ten skład - same dobroci! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie mydełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja w sumie takich mydełek nigdy nie używałam. Może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ciekawy skład tego mydełka, nie dla mojej cery jednak.

    OdpowiedzUsuń
  12. Do twarzy bym go nie użyła, bo mam tłustą, ale takie do rąk owszem. Mydlane Rewolucje można znaleźć stacjonarnie czy tylko online? :)
    https://pokazswepiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kosmetyczny Świat Uli , Blogger