czwartek, 14 kwietnia 2022

Odżywka dla dzieci 3+ ułatwiająca rozczesywanie włosów Sylveco

Witajcie, kochani. Nie było mnie tu dawno ale nie zapomniałam całkiem o blogu. Praca i małe dziecko pochłaniają mi teraz większość czasu. Julka ma kręcone włosy, które ciężko rozczesać. Niedaleko mnie jest apteka, w której jest kilka produktów naturalnych. Szukałam naturalnej odżywki dla dziecka i udało mi się taką znaleźć. 

Odżywka do włosów bez spłukiwania, posiadająca słodki, malinowy zapach, ułatwia rozczesywanie zarówno po umyciu włosów, jak i przed ułożeniem fryzury. Z jej pomocą lisek Lilka zapomniała o problemie splatanych włosów. Kompleks protein pszenicy i owsa odbudowuje łuski i jednocześnie chroni przed uszkodzeniem. Oleje ze słodkich migdałów i nasion malin oraz roślinne analogi silikonów wygładzają włosy na całej długości i zapobiegają ich łamliwości. 

Inci: Aqua, Polyglyceryl-4 Caprate, Propanediol, Panthenol, Hydrolyzed Oats, Hydrolyzed Wheat Protein, Vaccinium Macrocarpon Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Rubus Idaeus Seed Oil, Isoamyl Laurate, Isoamyl Cocoate, Lactic Acid, Cyamopsis Tetragonoloba Gum, Sacharide Isomerate, Citric Acid, Sodium Citrate, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Pafrum. 

Moim zdaniem

Odżywka ma bardzo dobry skład. Na etykiecie widać liska rozczesującego włosy. Grafika jest ładna i zachęca dziecko do użycia produktu. Podoba mi się delikatny, malinowy zapach. Włosy dziecka są po jej użyciu gładkie, miękkie i łatwiej się rozczesują. Opakowanie ma pojemność 150 ml a sama odżywka jest wydajna. Produkt możemy użyć zarówno na mokre, jak i na suche włosy. 

 

 
 
 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Kosmetyczny Świat Uli , Blogger