poniedziałek, 18 czerwca 2018

Żel do mycia naczyń Ecover

Moje ręce mają skłonność do wysuszenia i wysypek alergicznych, szukałam płynu do mycia naczyń, z dobrym składem, który nie będzie powodował u mnie takich objawów. Żel do mycia naczyń Ecover dostajemy w plastikowej buteleczce o pojemności 450 ml. Butelka jest wykonana w 100 % z plastiku poddanego recyklingowi. Jest  produktem biodegradowalnym i nie testowanym na zwierzetach.


Inci: 5-15 % anoniowe i niejonowe czynniki powierzchniowo czynne;
< 5% kompozycja zapachowa (limonen), kwas mlekowy; inne: woda, chlorek sodu, alkohol denat, kwas cytrynowy, cytrynian sodu.
 

Żel do mycia Ecover bardzo dobrze radzi sobie ze zmywaniem zabrudzonych naczyń. Co prawda aby je domyć schodzi trochę większa ilość niż przy tradycyjnym płynie. Żel o pojemności 450 ml i codziennym myciu naczyń wystarczył mi na prawie miesiąc mycia naczyń. Ma przyjemny zapach i dobrze się pieni.
A teraz druga strona medalu. Przez zawartość alkohol denat w składzie, żel strasznie wysuszył mi ręce. Jestem alergikiem i często wysuszają mi się dłonie.
Konieczność smarowania ich przez cały dzień kremem w celu nawilżenia, zdecydowanie mnie przekonuje aby poszukać innego żelu do mycia naczyń, dobrze zmywającego naczynia, a jednocześnie delikatnego i nie wysuszającego skóry rąk.

Żel do mycia rąk Ecover kupiłam w sklepie Naturepolis w cenie 13,50 zł.
https://naturepolis.com/pl/

7 komentarzy:

  1. Gdybym nie przeczytała postu, to pomyślałabym, że recenzujesz jakąś wodę do picia :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, wygląda jak woda :) dobrze że ostrzegasz, mi chyba połowa płynów do naczyń wysusza ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam Fairy i jest ok. A jeśli mam więcej do mycia to stosuję rękawiczki. Polecam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kosmetyczny Świat Uli , Blogger