środa, 14 lipca 2021

Hydrolat kwiat manuka marki Asoa

 Przy okazji poprzednich targów Ekocuda dostałam od marki Asoa hydrolat z kwiatu Manuka do przetestowania. 

Od producenta: 
 
Hydrolat kwiat manuka ma działanie nawilżające, sprawia, że skóra odzyskuje świeży wygląd. Jest polecany do pielęgnacji skóry dojrzałej, problematycznej, mieszanej i tłustej. Działa antybakteryjnie, przeciwgrzybiczo, łagodząco oraz ściągająco. Ponadto regeneruje naskórek i przywraca skórze miękkość i blask. Reguluje pracę gruczołów łojowych, eliminując nadmierne świecenie się skóry. Systematyczne stosowanie hydrolatu sprawia, że cera staje się promienna, wyrównana, przyjemnie matowa, a problem niedoskonałości znika. Hydrolat można stosować bezpośrednio na twarz lub wymieszać z hydrolatem różanym, dla wzmocnienia działania antyseptycznego i łagodzącego.

 Inci: Leptospermum scoparium (Manuka) Floral Water

Opakowanie: szklana buteleczka o pojemności 100 ml

Termin ważności: 6 miesięcy od otwarcia

Moim zdaniem: Moja skóra jest mieszana, w kierunku suchej. Hydrolaty bardzo lubię stosować zwłaszcza w okresie letnim, kiedy skóra się bardziej poci i szybciej przetłuszcza. Jestem alergikiem i mam dość wrażliwą skórę i muszę powiedzieć, że nic nigdy z marki Asoa mnie nie uczuliło.Kosmetyk ma naturalny, kwiatowo-ziołowy, delikatny zapach. Bardzo dobrze sprawdzał się w gojeniu stanów zapalnych (w przypadku trądziku). Zauważyłam obkurczenie porów i regulację gruczołów łojowych. Duży plus za świetny atomizer, który równomiernie rozpyla delikatną mgiełkę na twarzy. 

Bardzo przyjemnie mi się stosowało ten kosmetyk i na pewno będę do niego wracać.

Hydrolat kupicie w cenie 30 zł na stronie Asoa

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Kosmetyczny Świat Uli , Blogger