czwartek, 7 lipca 2022

Poranny krem przeciwzmarszczkowy Uzdrovisko - moja recenzja

Wiele z nas ma problem z dobraniem odpowiedniego kremu do twarzy. Nie nawilża, zapycha, jest za ciężki. Metodą prób i błędów próbujemy znaleźć swój ideał. Jeśli współgra idealnie z makijażem to dodatkowy czynnik, który zachęca nas do zakupu tego konkretnego produktu. Nie wszystkie naturalne kremy się u mnie sprawdziły. A jak jest z marką Uzdrovisko? 

Poranny krem przeciwzmarszczkowy

Opis producenta

Dla kogo? Stworzony dla każdej kobiety, która świadomie chce odkrywać dojrzałe piękno. Tu i teraz. Dbać o skórę skutecznie, ale nie obsesyjnie. Stawia na naturalne formuły, bo wie, że mają one naturalną moc...także odmładzania. Z ich pomocą pragnie wygładzać, nawilżać, poprawiać jędrność i dbać o świetną formę swojej skóry. 

Co działa? Czarny tulipan (100% zalecanej dawki) - ekstrakt standaryzowany na dwa flawonoidy: astragalinę i populninę. Redukuje stres oksydacyjny (nawet o 70%), odbudowuje ceramidy w naskórku, poprawia nawilżenie, przywraca naskórkowi właściwości ochronne, stymuluje i odnawia struktury skórne oraz zwiększa produkcje kwasu hialuronowego, aby skutecznie wpływać na redukcje zmarszczek. Efekt? Odmłodzona, jędrniejsza i wygładzona skóra. 

Lipa - wykazuje działanie łagodzące, antyutleniające, wzmacniające naczynia krwionośne, nawilżające, zmiękczające i rozjaśniające. Własności te zawdzięcza obecności  m.in flawonoidów, tanin, garbników i śluzów. 

Roślinny biolifting - dwa naturalne biocukry połączone dzięki opatentowanej technologii, w ultraskuteczną "siatkę" liftingującą, aby skutecznie napinać, redukować zmarszczki, nawilżać i chronić skórę.

Maslo shea i skwalan - odżywcze, zmiękczające, wzmacniające i wygładzające lipidy. Skwalan naturalnie buduje płaszcz wodno-lipidowy naszej skóry, dlatego tak skutecznie zapobiega nadmiernemu odparowaniu wody i potęguje nawilżenie. 

Moim zdaniem

Moją uwagę od pierwszej chwili zwróciła ładna i prosta szata graficzna. Otworzyłam sreberko zabezpieczające opakowanie i poczułam się jak w raju. Do moich nozdrzy trafił niesamowicie piękny, kwiatowy zapach. W myślach byłam w ogrodzie botanicznym i spacerowałam alejkami wąchając i oglądając piękne kwiaty. Moja mama mówi, że nakładając ten krem na twarz czuje się otulona najpiękniejszymi perfumami, które od razu poprawiają jej nastrój. Chyba się od niego uzależniła. Dokupiła sobie wieczorny krem przeciwzmarszczkowy i całodniowy krem na piękne spojrzenie - pod oczy.

Poranny krem przeciwzmarszczkowy jaki jest w działaniu? Jest cudowny. Zarówno ja, jak i mama jesteśmy zakochane w tym kosmetyku. Uwielbiam jego lekką i szybką wchłaniającą się konsystencje. Krem na mojej skórze jest jak bomba witaminowa. Daje długotrwale nawilżenie, odżywia i jest idealnym wyborem pod makijaż. Po użyciu go na skórze daje efekt nałożenia rozświetlającej bazy. Skóra po użyciu jest satynowa i gładka, dodatkowo jest dużo ładniejsza, bo krem wpłynął pozytywnie na niedoskonałości, które pojawiają się czasem na mojej twarzy. 

Podsumowując, Poranny krem przeciwzmarszczkowy to jeden z najlepszych kremów jakie miałam w życiu. Ma cudowny zapach, działa bardzo pozytywnie na skórę, jest polskiej marki i ma szklane opakowanie, które możemy ponownie wykorzystać. Do zakupu zachęca również dostępność. Kosmetyk bez problemu kupimy w Hebe i przystępna cena. 

Inci: Aqua/Water, C13-15Alkane, Tripelargonin, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Propanediol, Glyceryl Stearate, Niacinamide, Trehalose, Cetaeryl Alcohol, Squalane, Glycerin, Caesaplinia Spinosa Fruit Extract, Tilla Platyphyllos Flower Extract, Tulipa Gesneriana Flower Extract, Kappaphycus Alvarezil Extract, Sodium Stearoyl Glutamate, Maltodextrin, Caesalpinia Spinosa Gum, Caprylyl Glycol, Citric Acid, Parfum/Fragrance, Hydroxyacetophenone, 1-2 Hexanediol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Kosmetyczny Świat Uli , Blogger