piątek, 25 sierpnia 2017

Testuje z Twoim Źródłem Urody

Zostałam wybrana jako jedna z testerek w akcji Testuje z Twoim Źródłem Urody. Dziękuję serdecznie za to wyróżnienie :) Mogłam wybrać dwa kosmetyki do testowania z marki Cosnature: wybrałam lekki krem koloryzujący z nagietkiem i odżywkę do włosów z granatem.


Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o lekkim kremie koloryzującym z Cosnature. Kosmetyki z tej firmy mają certyfikatu Nature, Vegan i nie są testowane na zwierzętach. Od otwarcia kosmetyku są ważne przez 12 miesięcy, co dla mnie jest dużym plusem ,bo na pewno zdążę je zużyć.


Od producenta:
Intensywnie nawilzający krem do twarzy, zapobiega utracie wilgoci. Zawiera olej z organicznego nagietka, olej migdałowy, olej slonecznikowy, olej babassu i witaminę E, które wspierają naturalne funkcje skóry. Odbijające światło pigment sprawiaja, że skóra wygląda gładko i jednolicie, drobne niedoskonałości sa optycznie zniewelowane a skóra pozostaje matowa. Krem bardzo dobrze się wchłania, nadaje skórze lekki, zdrowy odcień.

Skład: Aqua, Helianthus Annunus Seed Oil, Alcohol, Discaprylyl Ether, Glicerin, Prunus Amygdalius Dulcis Oil, Cetearyl Alcohol, Talc, Glyceryl Stearate Citrate, Orbignya Oleifera Seed Oil, Simmondsia Seed Oil, Gliceryl Stearate, Calendula Officinalis Flower Extract, Tocopherol, Xanthan Gum, Parfum, Linalool, Limonene, Citronellol, Sodium Benzoate, Phytid Acid, Cl 77491, Cl 77492, Cl77499, Cl 77891.

aqua- woda
Helianthus Annunus Seed Oil - olej słonecznikowy
Alcohol
Discaprylyl Ether - emolient tzw. suchy. Tworzy na powierzchni skóry warstwę okluzyjna, która zapobiega nadmiernej utracie wody.
Glicerin - gliceryna
Prunus Amygdalius Dulcis Oil - olej ze słodkich migdałów
Cetearyl Alcohol - alkohol cetylowy, emulgator, zmiękcza skórę. Bezpieczny w stosowaniu.
Talc
Glyceryl Stearate Citrate - cytrynian stearynu gliceryny. Emulgator do formułowania kosmetyków np. kremów.
Orbignya Oleifera Seed Oil - olej babassu
Simmondsia Seed Oil - olej jojoba
Gliceryl Stearate - emulgator, pochodzi z tłoczenia oleju kokosowego, słonecznikowego.
Calendula Officinalis Flower Extract - ekstrakt z nagietka
Tocopherol - witamina E
Xanthan Gum - guma ksatnowa, zagęstnik.
Linalool, Limonene, Citronellol - składniki olejków eterycznych
Sodium Benzoate - konserwant stosowany w kosmetykach, lekach i żywności. Hamuje rozwój grzybów, bezpieczny dla skóry. Przypadki alergii bardzo rzadkie.
Phytid Acid - kwas fitowy, konserwant dopuszczony do stosowania w kosmetykach naturalnych.
Cl 77491 - tlenek żelaza
Cl 77492 - tlenek żelaza żółty
Cl77499 - tlenek żelaza czarny
Cl 77891 - dwutlenek żelaza

Skład jest bardzo ładny, jedynie talku mogłoby tutaj nie być. Krem o pojemności 50 ml znajduje się w miękkiej tubie zamykanej na kilk. Kosmetyk ma wysoko w składzie alcohol, czuć go podczas aplikacji. Nie wywolał jednak u mnie podrażnienia, a duża zawartość oleji sprawia, że nie wysusza on skóry. Konsystencja kremu jest kremowa, kosmetyk bardzo dobrze się rozprowadza na twarzy i bez problemu wchłania. Cera po jego nałożeniu wygląda na wypoczetą i świeżą. Krem ma jasny, beżowy odcień, dlatego będzie dobry dla większości karnacji. Krem dobrze nawilża skórę, nie wysusza. Jeśli chodzi o krycie jest to jedynie wyrównanie kolorytu skóry. Panie potrzebujące większego krycia, mogą nałożyć na niego minerały. Na uwagę, zasługuje jego wydajność, wystarczy niewielka ilość kremu aby rozprowadzić go na twarzy. Możemy zaobserwować efekt niewielkiego zmatowienia skóry.


Lekki krem koloryzujący z Cosnature jak inne kosmetyki z tej firmy kupicie np. u oficjalnego przedstawiciela firmy Biobeauty. Lub jak wolicie stacjonarnie, to znajdziecie je w Hebe, Apteki Doz, Apteki Cepharm i Drogerie Eko. W cenie około 27 zł.

9 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się obecność talku, zauważyłam, że część kosmetyków z nim w składzie powoduje u mnie wysyp. W ogóle Ula Michał do mnie pisał tydzień temu i udało mi się dostać do 3 grupy testerskiej, czekam właśnie na paczuszkę z pomadką do ust i szamponem;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszędzie widzę te cosnature ostatnio! sama mam maseczkę i próbkę do testów! :)

    obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również testowałem ten krem i bardzo się z nim polubiłam. Szczególnie teraz w lato nie lubię ani nie potrzebuje mocno kryjących formuł ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem koloryzujący jest super, mam go ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam wcześniej o nim. Chętnie wypróbuje, lubię takie kremy

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzetelna recenzja, warto się zapoznać!

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja w ogóle nie znam kosmetyków tej firmy, może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie niestety się nie sprawdził. Bardzo podkreślił suche skórki, więc próbowałam nakładać go na inny krem i wtedy się rolował.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kosmetyczny Świat Uli , Blogger