środa, 24 stycznia 2018

Krem z Make me bio pod oczy z ogórkiem

Dbacie regularnie o okolice oczu ? Skóra pod oczami jest delikatna i cienka. Jednak w natłoku codziennych spraw, pamiętamy zazwyczaj o skórze twarzy a oczy schodzą na dalszy plan. Stosowałam już odżywczy krem pod oczy z Vianka, z którego byłam zadowolona ale chciałam przetestować coś nowego.


Opis producenta

Olej ze słodkich migdałów i orzechów makadamia działają regenerująco, odżywczo i wygładzająco. Bogaty w witaminę C ekstrakt z ogórka pomaga rozjaśnić cienie wokół oczu. Bio krem działa przeciwzapalnie i napinająco a zmarszczki stają się mniej widoczne i skóra zdrowsza.

Skład: aqua, butyrospermum parkii butter * (masło shea), prunus amygdaliud dulcis (olej ze słodkich migdałów) *, makadamia ternifolia nut oil *(olej z orzeszków makadamia), Tocopherol (witamina E), Cetearyl glucoside (glukozyd cetearylowy, emulgator O/W ), cumis sativus extract (ekstrakt z ogórka), cetyl alcohol, xanthan gum, benzyl alcohol, dehydroacetic acid, rosa damascena flower oil (olej różany), benzyl cinnamate **, citral **, citronellol **, eugenol **, geraniol **, linallol **.
* - z upraw organicznych
** - naturalnie występujące w olejkach

Bardzo lubię kosmetyki, które maja opakowania z pompką. Jest to wygodne i higieniczne rozwiązanie. Krem z Make me bio ma pojemność 15 ml i starcza na długo. Krem jest bardzo lekki, dobrze się wchłania i jak najbardziej nadaje się pod makijaż. Zapach jest jak dla mnie praktycznie niewyczuwalny, więc jak nie lubicie mocno pachnących kremów, to coś w sam raz dla was.
Krem z Make me bio ma bardzo dobry skład. Na drugim miejscu w składzie mamy masło shea, dalej w składzie znajduje się olej ze słodkich migdałów i olej z orzechów makadamia, które nawilżają i ujędrniają skórę. Nie zabrakło też cennej witaminy E i ekstraktu z ogórka, mającego za zadanie rozjaśnić skórę wokół oczu.

Krem z Make me bio spełnił moje oczekiwania. Dobrze nawilżał, nadawał się pod makijaż a dodatkowo troszkę rozjaśnił moje cienie pod oczami. Po użyciu kremu skóra pod oczami była lekko napięta. Na zużycie kremu mamy 6 miesięcy od otwarcia.

Krem kupicie na stronie Naturalny Punkt Widzeniahttps://naturalnypunktwidzenia.pl/pl/p/BIO-krem-pod-oczy-z-witamina-E-i-ekstraktem-z-ogorka-15-ml/270

6 komentarzy:

  1. A ja słyszałam opinie, że jest słaby. Zamówiłam tą wersję z marakują na kontigo, ale do mnie nie dotarła...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne co twarz, to opinia. Ja go bardzo lubię. Przykro mi, że nie dotarła do Ciebie wersja z Kontigo. Czasem długo czeka sie u nich na zamówienie. Może napisz do nich albo zadzwoń.

      Usuń
  2. Moja skóra pod oczami jest zupełnie nie wymagająca dlatego nie stosuję osobnego produktu po pielęgnacji okolic oczu. Pewnie z wiekiem się to zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się ostatnio nad zakupem tego kremu i ostatecznie padło na krem z Nacomi, ale chyba się na niego skuszę

    OdpowiedzUsuń
  4. O ciekawa recenzja, może kiedyś się skuszę ;)
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa recenzja, może kupie mojej dziewczynie bo lubi takie kremy.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kosmetyczny Świat Uli , Blogger