czwartek, 23 grudnia 2021

Bielenda Eco Sorbet krem do twarzy recenzja

Szukając naturalnego kremu do twarzy "wpadł mi w oko" Bielenda Eco Sorbet krem do twarzy. 

Krem Eco Sorbet nawilżająco-odżywczy marki Bielenda znajduje się w szklanym pojemniczku o pojemności 50 ml. Szata graficzna jest ładna i dobrze współgra z produktem. Po otwarciu wieczka ze środka wydobywa się słodki zapach brzoskwini, przypomina mi owoce, które jadłyśmy z kuzynką w dzieciństwie ze słoika u babci.W opisie producenta jest informacja, że jest to krem nawilżająco -odżywczy, nie zgodziłabym się z tym. Produkt jest bardzo lekki i momentalnie wchłania się w skórę. Nie poleciłabym go do skóry suchej ale do tłustej i mieszanej. Mam skórę dość wrażliwą, bardzo dobrze na niego reagowała. Używając kremu z Bielendy zauważyłam wygładzenie skóry. Bardzo dobrze sprawdza się jako baza pod makijaż.

Cena: 16,50

Jeśli szukacie lekkiego kremu z dobrym składem i niską ceną dostępnego w Rossmannie to strzał w dziesiątkę.


 

1 komentarz:

  1. Tak myślałam, że będzie z tych lżejszych, może latem wypróbuję.
    Ja teraz stosuję serum z żółtej serii Eco Sorbet i fajnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kosmetyczny Świat Uli , Blogger