wtorek, 27 marca 2018

Żel pod prysznic Organic Shop z makadamią i awokado

Moim ulubionym żelem pod prysznic jest orzeźwiający żel z Vianka (ten zielonym opakowaniu). Jak skończył mi się żel, którego ostatnio używałam, wyruszyłam na zakupy po mój ulubiony żel. Jednak w Hebe przywitały mnie puste półki i to sprawiło, że zaczęłam się rozglądać za czymś innym. W drogerii Novaya skusiłam się na niedrogi i przyjemnie pachnący żel pod prysznic marki Organic Shop.


Nawilżający żel pod prysznic Kenijska Makadamia sprawia, że skóra będzie promieniała zdrowiem i urodą. Zawiera witaminy i składniki mineralne, które nawilżają skórę, doskonale odżywiają, zmiękczają, regenerują jej strukturę, dzięki czemu skóra jest miękka i aksamitna.

Skład:
aqua, sodium coco sulfate, cocamidopryl betaine, lauryl glucoside, makadamia ternifolia seed oil, persea gratissima oil, sucrose, glycerin, dehydroacetic acid, sodium chloride, tocopherol, benzyl alcohol, sodium benzoate, potassium sorbate, citric acid, parfum, limonene, linalool.

sodium coco sulfate - detergent i środek odpowiedzialny za pienienie się preparatu. Łagodniejsza wersja SLS, różni się od SLS tym, że ma więcej atomów węgla i jest łagodniejszy dla skóry.
cocamidopryl betaine - związek powierzchniowo czynny, dozwolony w kosmetykach naturalnych. Może powodować uczulenie u wrażliwych osób.
lauryl glucoside - glukozyd laurowy jest to substancja myjąca, pochodzenia naturalnego. Łagodny i biodegradowalny, bezpieczny dla środowiska. Pełni funkcje emulgatora o/w.
makadamia ternifolia seed oil* - olej makadamia
persea gratissima oil* - olej z awokado
sucrose* - sacharoza, cukier roślinny najczęściej pozyskiwany z trzciny cukrowej. Złuszcza martwe komórki naskórka, pobudza krążenie.
dehydroacetic acid - kwas dehydrooctowy. Pełni rolę konserwantu. Zabezpiecza kosmetyk przed rozwojem bakterii. Dopuszczony do stosowania w kosmetykach naturalnych.
sodium chloride - chlorek sodu, właściwości myjące i pieniące.
tocopherol - witamina E
benzyl alcohol - naturalny konserwant
sodium benzoate - konserwant stosowany w kosmetykach, lekach i żywności. Hamuje rozwój grzybów, bezpieczny dla skóry. Przypadki alergii bardzo rzadkie.
potassium sorbate- konserwant, hamuje rozwój drobnoustrojów i grzybów.
citric acid - kwasek cytrynowy, regulator ph skóry
limonene, linalool - składniki substancji zapachowych

(*) - składniki organiczne pochodzące z upraw ekologicznych

Moje odczucia

Produkt składa się z 98 % składników pochodzenia naturalnego. Nie zawiera SLS, parabenów ani silikonów. Na uwagę zasługuje również fakt, że ma certyfikat Cosmos Natural.
Jeśli zwracacie uwagę na oznakowania na opakowaniach, to butelki z Organic Shop mają oznaczenie 2 HDPE, co oznacza, że jest wyprodukowany z polietenu lub polietylenu o wysokiej gęstości. Jest on jednym z dwóch najbezpieczniejszych dla nas tworzyw. Wykonane z niego opakowania nadają się do ponownego użytku.

Żel Organic Shop makadamia i awokado znajduje się w wygodnej buteleczce z pompką o pojemności 280 ml. Ten sposób aplikacji sprawia, że żel jest bardzo wydajny i wygodnie się go stosuje.
Nie wysusza i nie podrażnia skóry. Ma bardzo przyjemny zapach, który szybko się ulatnia i nie pozostaje na skórze. Żel ma przeźroczystą konsystencję i delikatnie się pieni.
Niska cena, wydajność i zapach, który mi się podoba te cechy sprawiają, że chętnie sięgnę po inne wersje zapachowe tej firmy.

Żel Organic Shop zakupiłam w Drogerii Novaya za 9 zł. Ta marka jest coraz popularniejsza i ostatnio widziałam je w jeszcze tańszej cenie.


9 komentarzy:

  1. Wydaje mi sie ciekawy dla mojej wrazliwej i wysuszonej skory, a cena faktycznie zachecajaca :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam jakąś wersje tego żelu pod prysznic i jest przyjemny :) Chociaż pieni się mniej, niż te "sztuczne", ale to częsta cecha takich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Czy ta firma testuje na zwierzętach? Skład 100% rośliny, wiec za taka cenę to grzech go nie spróbować 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma certyfikat Cosmos. Najbardziej istotny jest jednak w standardzie COSMOS bezwzględny zakaz używania w procesie produkcji składników, technologii i procesów, które w jakikolwiek sposób mogą negatywnie wpłynąć na zdrowie człowieka i środowisko naturalne.

      Usuń
    2. Kosmetyki ze znakiem BDIH ( jak żel z Organic Shop) nie sa poddawane testom na zwierzętach. Nie zawierają też składników pochodzenia zwierzęcego.

      Usuń
  4. Bardzo lubię kosmetyki naturalne, wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny skład i bardzo zachęcająca cena, na pewno wypróbuję bo mojej skórze przyda się dodatkowe nawilżenie po zimie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś mi te żele nie podchodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam ten o zapachu mandarynki&mango i acai&coffee. Idealne na poranne przebudzenie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Kosmetyczny Świat Uli , Blogger